FAQ – PYTANIA

FAQ - Rezerwacja Terminów na Wyspie Drinków

Aby zarezerwować termin, wypełnij formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie. W polu wiadomości podaj szczegóły dotyczące daty, godziny oraz rodzaju wydarzenia, które planujesz. Nasz zespół skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić dostępność terminu oraz omówić szczegóły rezerwacji.

Podczas rezerwacji prosimy o podanie takich informacji jak: data i godzina wydarzenia, liczba uczestników, rodzaj wydarzenia oraz specjalne życzenia dotyczące drinków czy menu. Im więcej szczegółów nam podasz, tym lepiej będziemy mogli dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.

 

Tak, aby potwierdzić rezerwację, wymagamy wpłaty zaliczki. Szczegóły dotyczące wysokości zaliczki oraz terminów płatności otrzymasz w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.

 

Jeśli potrzebujesz zmienić lub anulować swoją rezerwację, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego. Prosimy o podanie nowej daty lub przyczyny anulacji. Pamiętaj, że zmiany w rezerwacji mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, w zależności od terminu zgłoszenia.

 

Zalecamy dokonywanie rezerwacji z wyprzedzeniem, aby mieć pewność, że wybrany termin będzie dostępny. Jeśli jednak potrzebujesz zarezerwować termin na ostatnią chwilę, skontaktuj się z nami – postaramy się znaleźć dla Ciebie rozwiązanie.

 

Tak, zazwyczaj wymagamy minimalnej liczby uczestników dla rezerwacji, zwłaszcza w przypadku większych wydarzeń. Liczba ta może się różnić w zależności od rodzaju wydarzenia. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące minimalnej liczby osób dla Twojego wydarzenia.

Kontakt Wyspa Drinków

FORMULARZ KONTAKTOWY - WYSPA DRINKÓW

Skontaktuj się z Nami!

Kontakt Wyspa Drinków

Gdzie mamy siedzibę?

ul. Żwirki i Wigury 7/17

62-230 Witkowo

Kontakt wyspa drinków

Usługi Dodatkowe

Skontaktuj się z nami przez